Succesvolle Pinterest campagne voor 1671 Finance & Organize
Uitdaging nabestaandedossier
1671 Finance & Organize wilde graag adverteren op Pinterest met hun product: het nabestaande dossier. Op Facebook en Instagram behaalde deze klant al goede resultaten met de campagnes.
Strategie campagne Pinterest
De campagne startte met het testen van twee verschillende video-advertenties. Na een periode van twee weken was duidelijk dat één van de video’s aanzienlijk beter presteerde. Vanaf dat punt werd deze video ingezet om de resultaten te maximaliseren en de doelgroep de optimaliseren.
De resultaten van de campagne van ‘het nabestaande dossier’
In slechts enkele maanden hebben we indrukwekkende resultaten geboekt:
- Een Roas van 4,3%
- Aantal keren bewaard: 270 x
Pinterest, vaak een vergeten platform in social media land, liet hier wederom zijn potentieel zien. Niet alleen zorgde het voor een sterke ROAS, maar ook een tevreden klant.
Conclusie Pinterest campagne voor 1671
Zowel de klant als ikzelf zijn ontzettend blij met deze resultaten. Deze campagne bevestigt dat Pinterest voor veel meer doeleinden effectief kan zijn dan vaak wordt gedacht. Door slim te testen en optimaliseren hebben we binnen korte tijd een sterke groei in conversies gerealiseerd voor het nabestaandedossier.
Binnenkort staan er wat nieuwe campagnes op de planning voor 1671 Finance & Organize
Voor nu zou ik zeggen: neem een kijkje naar het product: linkje nabestaandedossier
Je besteld alleen via deze klantencase het nabestaandedossier met 15% korting. Het is echt een onmisbaar product voor jong en oud!